Razem możemy uratować komuś życie!
Świadomy Pracodawca to ten, który wie, jak ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Zaangażuj swoją firmę w wartościowe projekty na rzecz zdrowia i ratowania ludzkiego życia. Sprawdź co wspólnie możemy zdziałać. Współpraca z Fundacją DKMS to dodatkowe korzyści dla Twojej firmy
- Wzrost zaangażowania pracowników. Wspólne działania w ramach wolontariatu pracowniczego mogą integrować zespoły i budować lepsze relacje między pracownikami.
- Zwiększenie świadomości marki. Wspieranie Fundacji DKMS, która prowadzi ogólnopolskie kampanie i wydarzenia, może przełożyć się na wzrost rozpoznawalności marki.
- Budowanie lojalności klientów. Współpraca z organizacjami charytatywnymi może wpłynąć na wzrost lojalności wśród tych klientów, którzy cenią zaangażowanie w szczytne cele.
- Pozytywny wpływ na społeczeństwo. Wspierając Fundację DKMS, firmy przyczyniają się do ratowania życia osób chorych na nowotwory krwi. Jest to znaczący wkład w zdrowie publiczne i pomoc potrzebującym.
- Ulgi podatkowe. W Polsce darowizny na rzecz organizacji pożytku publicznego (OPP), takich jak Fundacja DKMS, mogą być odliczane od dochodu przy wyliczaniu podatku. Dla firm to dodatkowa zachęta finansowa do angażowania się w działania charytatywne.
- Wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi. Współpraca z Fundacją DKMS może być także okazją do budowania lub pogłębiania relacji z innymi firmami, które również angażują się w pomoc fundacji. Wspólne projekty mogą prowadzić do wartościowych kontaktów i partnerstw biznesowych.
Zaangażowani Pracownicy to podstawa sukcesu
Współpraca z Fundacją DKMS to świetny sposób na budowanie ducha zespołu i angażowanie ludzi. Firma i pracownicy dostają szansę na dokonanie prawdziwej zmiany społecznej.
„Kultura i zaangażowanie to najważniejszy problem, z jakim mierzą się firmy na całym świecie. 87% organizacji wymienia kulturę i zaangażowanie jako jedno z głównych wyzwań. Organizacje, które tworzą kulturę definiowaną przez znaczącą pracę, głębokie zaangażowanie pracowników osiągają lepsze wyniki niż inne organizacje działające w tym samym obszarze i prawdopodobnie prześcigną konkurencję w przyciąganiu największych talentów”. (Raport Deloitte Human Capital Trends 2015).
„88% milenialsów twierdzi, że ich praca jest bardziej satysfakcjonująca, gdy mają możliwość wywarcia pozytywnego wpływu na kwestie społeczne i środowiskowe”. (Badanie zaangażowania pracowników Millennial w 2016 r. W Cone Communications)
Zaangażuj swoich kolegów i koleżanki z firmy. Wasze wsparcie ma ogromne znaczenie. Przyłączcie się do nas i razem pomóżmy Pacjentom chorym na nowotwory krwi.